27 Şubat 2009 Cuma

NİL'İN KIYISINDA

Adaşım Nil Karaibrahimgil, 'Yalnız Kalpler de Atarlar' şarkısının ilginç hikayesini anlatmış. Malesef ben kaçırmışım programı.
Televizyon Gazetesi'nin haberine göre; NTV'de Yekta Kopan'ın sunduğu Gece Gündüz programına konuk olan Nil Karaibrahimgil,
son albümü 'Nil Kıyısında'da yer alan 'Yalnız Kalpler de Atar' şarkısını kahvaltı masasında ağlarken yazmış.
Bir sabah kahvaltı yaparken çizgi dizi formatındaki 'The Simpsons'ı izleyen Nil Karaibrahimgil, çizgi dizideki yalnız öğretmenin gazeteye verdiği ilan ve sonrasında gelişen olaylar karşısında çok duygulanmış ve o şarkıyı yazmış.
Karaibrahimgil, o günü şöyle anlatıyor:
"Tesadüfen kahvaltı ederken Simpsons dizisini seyrettim. Hassasiyet noktalarımın olduğu bir gündü herhalde, bu seyrettiklerimle ilgili. Bu öğretmenin durumu hakikaten beni çok etkiledi. Gözlerimden yaşlar geldi hakikaten, Simpsons gibi bir komedide. Sonra gitarımı aldım elime ve bu şarkıyı yazdım."
Gece Gündüz ekibinin bir sürpriz yaparak o bülümü bulup üzerine şarkısını okuttuğu kaydı izleyen Nil Karaibrahimgil çok şaşırmış. Son dönemlerde televizyonda bir izdivaç programları furyasıdır gidiyor , bu şarkı onlara çok uygun olmuş, yakında keşfedip, kullanırlar .
İşte o şarkının sözleri:
Yalnız Kalpler de Atarlar
Gazeteye ilan verdim
Bekarım, yalnızım
Siz de öyleyseniz
Gelin buluşalımLisede öğretmenim,
Ağır başlıyım, Bunlar size uyarsa
Sevmeye hazırım
Çift kişilik nedenseYastığım, yorganım
Allah nasip ederseSola kayacağım, ,
Yalnız kalpler de atarlar
Bunu bir kenara yazın
Eğer kışı atlatırsakGüneye ineriz yazın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet