13 Mart 2009 Cuma

KATE MOSS PARİS'TE

Kate Moss ve arkadaşları Paris'in altnı üstüne getirdiler. Önce Chanel defilesindeydi üç arkadaş. Kate Moss, erkek arkadaşı Jamie Hince ve Lily Allen. Kate Moss' aksesuarlarına dikkat. Kate Moss ile Lily Allen arkadaşlığı şaşırtsa da ikisininde ortak ilgi alanları moda ve partiler olsa gerek.



Daha sonra çift birbirleryle uyumlu griler içinde Fendi partisine katıldılar. Herşey iyi güzel hoş, Moss gri bir kürk giymiş ama o sevgilisinin ayakkabılarının durumu nedir. Ben mi yanlış görüyorum yoksa bu bir moda mı?








Şimdi de Kate Moss Paris sokaklarında rahibelerinkine benzeyen bir elbiseyle alışverişe çıkmış.
fotograflar splash




3 yorum:

  1. ben de mi bir gariplik var bilmiyorum ama bu kadının neresini güzel buluyorlar yahu ? şela, zayıf ve çook çrkin. üstelik bu denli uyuşturucuya rağmen hala para kazanıyor. ben mi tuhafım yoksa ondan birsey bulanlar mı :))

    YanıtlaSil
  2. laf aramızda ben de öyle düşünüyordum ama geçenler de beğendiğim bir kaç resmine rastladım,nihayet.biraz abartıyorlar ama niye bende bilmiyorum arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  3. çok para kazanıyor,çookkk.

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet