30 Mart 2009 Pazartesi

MEDİTASYON


OSHO;

Gerilimin nedeni senin dışında ki bir şey değil,
gerilim senin içinde olanlarla ilgili.
Hiçbir neden yokken gergin olmak
çok aptalca göründüğü için,
her zaman gerginliğini açıklamanı sağlayacak
dışsal bir neden bulacaksın.
Oysa gerilim senin dışında değil;
biçimsiz yaşam tarzında. Sürekli geçmişi ya da geleceği düşünüyorsun
ve tek gerçeklik olan
şimdiki zamanı kaçırıyorsun.
Bu gerilim yaratır.




Lütfen şimdi durun ve düşünün geçmişte yaşadığınız hangi olayı devamlı düşünüp, kendinize işkence ediyorsunuz. Bunu siz biliyorsunuz buna eminim.

Peki ya gelecek, neyi zamanı gelmeden elde etmek istiyorsunuz, belki evren daha iyisini verecek neden hep mutsuzsun. Bu işten bir çıkarın olmalı, şu anda bulunduğun ama beğenmediğin durum sana bir fayda sağlıyor ki ordasın . Nedir o düşün, bulursun.



Cumartesi günü tesadüf eseri Osho ile tanıştım. Tansaş'ta oyalanmam gerekiyordu , kitap bölümüne gittim ve orda ne zamandır istediğim Stresli İnsanlar İçin Günlük Yaşama Uygun Meditasyonlar adlı bir kitap kendini bana gösterdi. Hemde indirimli 20Tl'den 7Tl'ye inmiş. Şöyle bir baktım ve tam aradığım kitap olduğunu düşündüm. Gerçektende öyle çıktı, ben Digitürk'te yoga müzikleri olan bir kanal var onu dinlerken okudum, harika oldu. Eğer meditasyonla ilgileniyorsanız size de tavsiye ederim. Hem Osho'yla tanışmış olursunuz, hem de stresten arınma yollarını öğrenirsiniz.




3 yorum:

  1. meraba
    daha önce bloguna bakma fırsatım olmamıştı
    ama osho diince beni kalbimden vurdun :)
    şu ana kadar biri hayatı olmak üzere 4 kitabını okudum. sayısız denecek kadar çok kitabı var. sanki tüm kitapları birbirinin devamı. meditasyon bizim gibi gün içinde sürekli bilgiye maruz kalanlar için bir zorunluluk. ben kendi açımdan meditasyonu benimseyebilmeyi erteledim. ama demek istediğim belki osho'yla bu kitapla tanışacaksınız, çok şanslısınız ki tanıdınız. bence osho çok daha fazlası. benim hayata bakış açımı çok değiştirdi. 21 yaşında olmama rağmen biçok insandan daha farklı gördüğümü düşünüyorum dünyayı. neyse daha fazla konuşmıyım, umarım osho'yu bırakamazsınız sizde :D

    YanıtlaSil
  2. bırakacağımı sanmıyorum ben zaten olayı içimde kavramıştım,ddiğer kitaplarına da bakıcam.teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  3. Meditasyonu hep öğrenmek istemişimdir,çok büyük konsantrasyon gerekiyor,çok zor..Ama bir kere yaptınmı hep yapabiliyormuşsun...

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet