18 Mart 2009 Çarşamba

MİMSİZ OLMAZ


Ölmeden önce yapmak istediğim 10 şey . Sevgili arkadaşım bursadamoda beni mimlemiş, sağolsun. İki ,üç de değil on şey, kaldımı acaba o kadar yapmak istediğim şey benim.:) Herşeyi yaptım valla bu güne kadar. Yok ya şaka , biter mi hiç istekler...


1) Dünya seyahati istiyorum ama şöyle her gittiğim şehirde en az bir ay kalacak şekilde,
2) Çok acil İstanbul'a dönmek ve 6 ay orada, 6 ay Çeşme'de yaşamak,
3) Chanel'den beyaz bir elbise giymek,
4) Kendime ait şık bir büroda çalışmak,
5) Çok başarılı olmak,
6) Çocuk sahibi olmak,
7) Bir sabah Amerika'da okyanus kıyısında uyanmak,
8) Bir yelkenli almak ve marmaris'e yanaşmak,
9) Bir arkadaşım var o kendini bilir onun düğününde dans etmek,
10)Saçlarımı civ civ sarısına boyatmak.(ölmeden bir gün önce yaparsam fazla rezil olmadan giderim öbür tarafa)


İşte böyle fazlada bir şey istemiyorum, ben bu sefer kimseyi mimlemiyorum ama isteyen yorum yazsın yinede.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet