7 Mart 2009 Cumartesi

NE GİYSE YAKIŞIR




Aksesuar tasarımcısı Muammer Ketenci, Türkiye'yi mayıs ayında Moskova'da yapılacak 54. Eurovision Şarkı Yarışmasın'da temsil edecek olan Hadise için hazırladığı kostümü tamamladı. Ketenci, 54. Eurovision Şarkı Yarışmasın'da Düm Tek Tek adlı şarkısıyla Türkiye'yi temsil edecek olan Hadise'nin kostümü için, kumaş içermeyen özel bir çalışma yaptığını söyledi. Ketenci, Hadise'nin yarışmada giymesi için kostüm hazırlama fikrinin dostlarından geldiğini söyledi. Kumaş içermeyen, tamamen aksesuardan oluşan bir elbise tasarlama fikrinin ise, kendisinin aksesuar tasarımcısı olmasından kaynaklandığını dile getirdi.

Yaklaşık 45 gün,12 kişilik bir ekiple üzerinde çalıştığı kostümü hazırladığını anlatan Ketenci, Hadise'nin şu anda tanıtım amacıyla yurt dışında olduğu için Türkiye'ye geldiğinde kostümü beğenisine sunacaklarını belirtti. Artık Hadise elbiseyi istemezse o kadar emek boşa mı gider yoksa kıyafeti bir başkası mı giyer onu zaman gösterecek. Sonuçta reklam oluyor işte.

6 yorum:

  1. ay ben hiç beğenmedim bu kostümü yaa :( çok çirkin olmuş bence özellikle alt parçası hiç hoş değil.. keşke bu kadar uğraşacaklarına önce sorup sonra uğraşsalarmış :P

    YanıtlaSil
  2. bende beğenip giyeceğini sanmıyorum marjocum.adamın kendi zevki işte:))

    YanıtlaSil
  3. Beyonce bu tasarımcının tasarımlarına bayılıyor. Ne yalan söyleyeyim bende beğeniyorum. Hadise için tasarladığı giyside çok iddalı.

    YanıtlaSil
  4. dünya kötüsü olmuş. hadise bunu giyerse çocuğumu keserim. :/

    YanıtlaSil
  5. serapcım belkide üstünde bir görsek iyi olurdu.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. clara hiç böyle bi söz duymamıştım.çocuğun yok herhalde.yoksa böyle bi şey demezddin...

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet