23 Mart 2009 Pazartesi

NO 5 İSTANBUL SOKAKLARINDA

Coco Chanel'in ilk parfümü olan No 5 , Chanel istatistiklerine göre dünyada hala 6 saniyede bir satılıyor ve dünyanın en çok satan parfümü. Fransız yönetmen Jean Pierre Jaunet’in çektiği Audrey Tautou'nun başrölünü oynadığı Chanel No 5 parfümünün yeni reklam filmi Paris ve İstanbul'da çekildi.

Chanel, No 5 parfümü için en son beş sene önce Nicole Kidman’la çalışmıştı. Şimdi yeni kampanya hazırlığında olan Chanel No 5 genç kitleye de hitap edebilmek için Audrey Tautou ile çalıştı. Pierre Jaunet’in çektiği reklam filminde Audrey Tautou ile birlikte Travis Davenport de başrolleri paylaşıyor.




İki dakika 25 saniye süren ve 250 kişilik bir ekiple çekilen reklam filminin konusu, Paris'ten İstanbul’a Orient Express ile yapılan yolculuğu kapsıyor. Yeni reklam filmi internette 5 Mayıs’tan itibaren görülebilecek. Bu tarih Chanel’in No 5 parfümünün 88. yıl dönümü.




2 yorum:

  1. çok neşeli bir blog olmuş. Gerçi 50 yaşlarına yaklaşan bir erkeğe göre değil de gençlere göre bir blog :))
    Bu arada Chanel kokuları biraz ağır gelmişti bana diye hatırlıyorum

    YanıtlaSil
  2. yok canım ben de aslında her telden çalıyorum.sanırım şu simitlerin olduğu bloksunuz.her zaman beklerim ben de arada uğrar yazılarınızı okurum mutlaka.iyigünler:)

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet