5 Mart 2009 Perşembe

RODARTE 2009 ÇİZME ŞOV










Ben Rodarte'nin New York Fashion Week' te ki şovuna tek kelimeyle bayılmıştım. Ama o zaman fırsat bulupta bloguma koyamamıştım. Şimdi yine karşıma çıkınca hemen sizinle paylaşmak istedim. Bu yüksek topuklu tayt gibi bacakları saran deri çizmeler, son zamanlarda gördüğüm en dikkat çekici ve cezbedici tasarım. Kıyafetin havasını nasılda değiştiriyor, Nicholas Kirkwood'un tasarımı ilerde pantolonun yerini alır mı acaba? Gri olanlar çok güzel ama seçim yapamıyorum çünkü siyahlarda güzel. Hı diyeceksiniz ki karar versen nolucak alacak mısın hemen , yok ama olsun...
Ayrıca soğuk Ankara havasında giymek için idealler. Bence hiç üşütmez bunlar. Ama nasıl giyiliyor, giyip çıkarmak kolay mı onu bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet