27 Mart 2009 Cuma

ÜŞÜTÜCEKSİN VEYA TERLİYCEKSİN




Katie Holmes Brentwood, CA da stüdyodan çıkarken görüntülenmiş yine. Aktris bir süredir
Broadway de rol alacağı müzikal için pratik yapıyor.
Katie Holmes çıplak bacakları veya ayaklarından değil de boynundan üşütüyor galiba. Ya da başka bir problemi var, bilemiyorum. Hava sıcak ama o atkı mı takıyor yoksa hava soğuk ama böyle çıplak mı geziyor. Hani şarkı söyliycek diye sesini korumaya çalışıyorsa biri ona ayağına bir çorap giymesini söylese iyi olacak. Alakasız kıyafetlerin üzerine bu atkılar bence hiç güzel durmuyor. Benim fikrim tabi bu...

5 yorum:

  1. Aynen sana katılıyorum,annem böyle durumlarda derki:ALTI KABAK ÜSTÜ ŞİŞHANE..:))

    YanıtlaSil
  2. evet canım bizde böyle giyene gülerler:))

    YanıtlaSil
  3. katiliyorum yavrum sana hatunun amacini bende pek anlayamadim.

    YanıtlaSil
  4. bence giyimde özgürlük iyidir.insan kendini nasıl iyi hissediyorsa,içinden geldiği gibi giyinmeli.eleştirilir,beğenilmez o ayrı.ama baksanıza mutlu görünüyor:)önemli olan da bu!sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. aynen adsız beğenmeyen benim,o beğenmiş ki giymiş.benim fikrimi çokda önemseyeceğini sanmam, biri de benim kıyafetimi beğenmese üzülmem zaten.düşünsene sene de 365 gün birşeyler seçip giyiniyoruz,kolay iş değil doğrusu.:))

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet