15 Nisan 2009 Çarşamba

23 NİSAN DA DENİZLE TANIŞMA

İstanbul'da deniz görmemiş çocuk var. İstanbul'da deniz görmemiş çocuklar denizle buluşuyor.




NTV' nin haberinde, DenizTemiz Derneği ve İstanbul Deniz Otobüsleri işbirliğiyle, İstanbul'da yaşayan ve deniz görmemiş çocuklar 23 Nisan'da denizle buluşuyor.
"Sınırsız mavi" eğitim projesi kapsamında geliştirilen bilgi yönetim sisteminden elde edilen istatistikler çarpıcı bir sonucu ortaya çıkarmış. 2008 yılında İstanbul'da 4 ilçede - Bağcılar, Esenler, Gaziosmanpaşa ve Güngören- toplam 15 ilköğretim okulunda verilen eğitimler sırasında ilköğretim öğrencilerinin % 8,1'inin hayatları boyunca hiç deniz görmedikleri ortaya çıkmış. Aslında bu beni çok da şaşırtmadı, anneler babalar belki işe gidip gelirken görüyorlardır, hatta anne çalışmıyorsa onunda deniz gördüğünü sanmıyorum ben. Biz bile bazen yoğunluktan, işle ev arasında koşturmaktan denizi günlerce göremiyoruz.



İstanbul'da yaşadığı halde denizi görmemiş ilköğretim öğrencilerini denizle buluşturup, denizler konusunda bilinçlendirme ve bilgilendirme eğitimleri yapmak amacıyla harekete geçen DenizTemiz Derneği, İDO'nun desteğiyle deniz görmemiş çocukları denizle buluşturuyor.

23 Nisan'da gerçekleştirilecek etkinlikle, İstanbul'un Bağcılar, Esenler, Gaziosmanpaşa ve Güngören ilçelerinde yaşayan ve daha önce hiç deniz görmeyen 3 bin ilköğretim öğrencisinin denizle buluşması sağlanacak. 23 NİSAN için çok faydalı bir etkinlik düzenlemişler, zaman zaman doğu bölgelerimizde yaşayan çocuk ve gençler içinde böyle faaliyetler yapıldığını duyuyoruz. Geleceğin büyükleri çocuklarımız için güzel bir çalışma tebrik ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet