2 Nisan 2009 Perşembe

ERKEK OLMAK MI ...

Sevgili capricemoda beni mimlemiş hem de konuya bakın , erkek olsan neler yapar veya yapmazdın. Bazıları şöyle der ah bir erkek olacaktım ki neler yapardım neler, asla bir an bile böyle düşünmeyenlerdenim. Kadında olsam her istediğimi yaparım, hatta belki biz onlardan bile avantajlı durumdayızdır. Yine de bir kaç şey bulmaya çalışırsam sonuç aşağıda



Erkek olsam yapacaklarım ;

1) Erkek parfümlerini çok severim, onları kullanabileceğim için çok mutlu olurdum.

2) Hergün traş olamayacağım için muhtemelen sakallı bir erkek olurdum. Ama bıyıklar nolcak, neyse ya onlarda sakallara karışır giderdi napalım artık.

3) Kadınlara karşı çok saygılı olmaya çalışırım ama asla onları anlamaya çalışmazdım. Kendim kadınken bile anlamıyorum erkek olunca nasıl anlıycam ki zaten.

4) Özel günleri kaçırmamak için özel bir ajanda yapardım sonradan başım ağrımasın.

5) Hem güzel hem akıllı kadınlardan uzak dururdum.


Erkek olsam yapmayacaklarım ;

1) Araba kullanan bayanları rahatsız etmez, sıkıştırmazdım.

2) Yanımda kız arkadaşım varken başka kızlarla ilgilenmez, çapkınlık yapmazdım.

3) Asla yalan söylemezdim çünkü çok kötü yalancılar. Bir kadın onlara sadece inanmak istediği sürece inanır.

4) Çocuklarım varsa onları ihmal etmezdim.

5) Asla ama asla bir çiçekle ömrümü geçirmezdim.

Bende yeni blogcu arkadaşım bambi kurabiye'yi mimliyorum. Yazacaklarını merakla bekliyorum.


2 yorum:

  1. Eyvah,beni mi mimledin bu konuda..Aslında şöyle bir hafta erkek olmak fena olmazdı,acaba zamanla insanın ruhu da erkekleşiyor mu merak ediyorum.
    Yapacaklarım
    1:Acaba hala yemek yaparmıydım,en iyi aşçılar erkek oluyor..Evet yemek yapmak beni gene mutlu ederdi,ama her gün değil.:)
    2:Ben çok romantik bir erkek olurdum.Eşimi çok mutlu ederdim,ona güzel çiçekler getirir ve ruhunu okşayacak sözler söylerdim.
    3:Takım elbise giyer,traş olur,nefis kokular sürer ve baştan çıkartıcı olurdum..
    4:Kıroların bol olduğu yerlerde geceleri rahatlıkla gezebilirdim..ee artık laf atma,sıkıştırma yok ne de olsa..
    6:Güzel kadınlara bol bol bakardım..Gerçi şimdi de bakıyorum yaa..
    7:Erkekler tuvaletine giderdim,nasıl bir yermiş,napıyorlar bi görürdüm..:))
    8:Annemi arar,onu çok sevdiğimi söyler,onunla alışverişe gider ,kahve içip sohbet ederdim..

    Yapmayacaklarım:
    1:Küfür etmem,argo konuşmam
    2:Ha bire sinirli,agresif ve huysuz olmam
    3:Asla temizlik yapmam..erkek olmanın tadını çıkartalım biraz dimi...
    Yaa Stilperim,ben aslında erkek de olsam pek değişmeyecekmiş gibiyim,sadece temizlikden kurtulacağım anlaşılan..Kadın olmak öyle güzelki,makyaj yapmak,çocuk doğurmak,dedikodu yapmak vs..İyi ki de kadınız..

    YanıtlaSil
  2. evet tamamen katılıyorum.ben şu temizlik işini unutmuşum valla.yoksa temizlik yapmayı da mı seviyorum.yok olamaz canımmmm:)))

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet