21 Nisan 2009 Salı

HAYDİ PİZZA'YA


Domino’s Pizza, bugünden itibaren pizza fiyatlarını yarı yarıya indirdi.
Domino’s Pizza, 23 Nisan Çocuk Bayramı nedeniyle yeni bir kampanya başlattı. Bugün başlayacak ve 4 gün boyunca devam edecek kampanyada orta ve büyük boy spesiyal pizzaların fiyatı yarıya indi. Kampanya kapsamında iki kişilik orta boy spesiyal pizzalar 6.62 TL’den başlayan fiyatlarla sunulacak. Ayrıca 'Gel-Al' servislerde '1 alana 1 bedava' uygulaması da aynı şekilde devam edecek.

Haydi çocuklar Domino's Pizza yemeğe, çocuklar yerken bizde fırsattan istifade edebiliriz. Diyette olmama rağmen bu çağrıya kulaklarımı tıkayamayabilirim. Hele bir de insanın açlıktan gözü dönmüşse en ideal yemek pizzadır.

6 yorum:

  1. Daha geçen gün,rejim öneriyordun bize!Ya şimdi bu ne:)Banane,ben; gidiyorum almaya vallahi:))Birde mail'lere bir cevap alabilsek!!!

    YanıtlaSil
  2. Wawww,süper bir haber,hemen oğluma söyledim..Yarın okul çıkışı pizza yiyeceğiz..Ben de rejimdeyim güya,ama bu fırsat kaçar mı canım?YAŞASIN 23 NİSAN;YAŞASIN DOMİNOS PİZZA..
    Dominos pizza deyince aklıma eski Sahil Güvenlik dizisi geliyor,hep Dominos Pizza yiyorlardı,hatırlar mısın bilmem..

    YanıtlaSil
  3. emin kartal, her gün diyetle ömürmü geçer canım:)mail ner de göörmedim ben..

    bambicim bizim rejim değişik zaten,kafamıza gööre:))

    YanıtlaSil
  4. Öğlen saat 1 buçuk,açım ve senin dominos pizza resimlerini gördüm gene..Uzayan peynir ve üstündeki sucuklara baksana...üff...

    YanıtlaSil
  5. yemeksepetinde yok ama öyle bi promosyon :((

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet