14 Nisan 2009 Salı

KİM DAHA ŞIK


Isla mı, Kim mi?
Isla Fisher ve Kim Kardashian farklı tarzları ama aynı elbiseleriyle karşımızdalar.
33 yaşındaki Avustralyalı oyuncu Isla Fisher ve Kim Kardashian, ayrı günlerde katıldıkları dernek yemeklerine Lela Rose imzası taşıyan bu gri elbiseyle gittiler. Her iki ünlüde de farklı bir hava yaratan bu elbiseyi Isla Fisher sivri burun, topuklu bir ayakkabıyla giymeyi tercih ederken, Kim Kardashian ise yine topuklu ancak burnu açık bir ayakkabıyla kombine etmeyi uygun bulmuş.


Sizce hangisine daha çok yakışmış?

Benim seçimim başlıkta yazıyor zaten.








Matthew Williamson , H&M . Katy Perry bu elbiseyi geçen ay Paper dergisinin partisinde giymişti, Nicky Hilton ise bu tavuskuşu desenli elbiseyi cumartesi akşamı Las Vega's Prive nightclub'ta giydi. Hilton elbiseyi mavi Christian Louboutin topuklu ayakkabılarla kombinlemiş. Hangisi daha iyi taşımış?
Ben elbiseyi beğenmediğim için ikisine de yakıştırmadım. Tamamiyle kendi zevkimle ilgili.





5 yorum:

  1. Senin seçimine bayıldım stilpericim,bence de kim daha şık.:))
    Aşağıdakilere gelince yazık yaa tavuskuşlarına...elbise berbat zaten,canım tavuskuşlarını yolmuşlar o bile kurtaramamış..

    YanıtlaSil
  2. Görüşlerimiz tam tersi olmuş burda :)
    Ben Islayı pek sevmiyorum ama bence onun ayakkabı seçimi ve kemer daha doğru olmuş ve daha yakışmış geldi. Gene de mükemmel değil ikisinde de. Kim dolgun yapılı olduğu için daha kilolu göstermiş elbise.

    İkinci resimde tavuskuşu elbise çok güzel bence. Rengi harika. Nicky çok daha güzel giymiş, hakkını vermiş elbisenin.

    YanıtlaSil
  3. kim daha SIK bilemiyorum ama elbilerin ikiside cok kotu.

    YanıtlaSil
  4. z cim ,değişik fikirler duymakta güzel cnm,caprice, o kadar fazla kıyafet giyiyorlar ki onlar da mecbur kalıyor sanırım bir yerde kötüleri de giymeye:)

    YanıtlaSil
  5. Matthew Williamson'e daha çok yakışmış.Aslında Katy Perry'yi severim ama elbise onu biraz kilolu göstermiş.

    Selena Uzunlar

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet