6 Nisan 2009 Pazartesi

ÖDÜLLÜ BLOGCULAR

Güne ödülle başladım , capricemoda arkadaşım bana blog dünyasında ki ilk ödülümü verdi. Umarım uğurlu gelir ve ödüllere doymam bundan sonra:))) Teşekkürler capricemoda ,harika bir hediye oldu.

Ödülün getirdiği bazı sorumluluklar var tabi . Öncelikle benimde bu ödülü kurallar dahilinde bir baskasina yollamam gerekiyormus. Bundan sonra gece gezmelerinde filan daha dikkatli olmalıyım, içkiyi fazla kaçırmamalı , olay çıkarmamalı basına malzeme olmamalıyım.:) Çok mu ciddiye aldım, yoksa başka bir ödülle mi karıştırdım orda biraz şüphelendim kendimden ama ne de olsa ödüllü bir blogcuyum ben artık...


Ödülün kuralları:

1- Ödülü verenin linkini yayımlamak.
2- Ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek.
3- Bu ödülü verdiğin blog sahibinin linkini vermek.
4- Gördüğünüz resmi eklemek.


Öncelikle ödül almaktan çok hoşlanacağını düşündüğüm bambikurabiye yolluyorum bu ödülü.Caprice ve onun yolladığı arkadaşlara yollayamayacağıma göre okumaktan her zaman zevk aldığım Marjo ve zfashion ve aysed ve hakan-can ödüller sizin , hayatta da hep üyle olur umarım..

4 yorum:

  1. Gerçekten çok hoşuma gitti,ödülüne laik olaya çalışıcam Stilperisi..Seni de çok ama çoook tebrik ederim ödülünden dolayı...:)))

    YanıtlaSil
  2. blogun çok güzel bambi en iyi çıkış yapan blogcu ödülünü hakediyorsun ,tebrikler cnm:)

    YanıtlaSil
  3. Canııııııııım çook teşekkür ederim nasıl mutlu ettin beni bilemezsin... Bir konuşma hazırlasaydım keşke :P

    YanıtlaSil
  4. ya aslında kırmızı halıda olsa tam bizlik olurdu yani:))

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet