26 Mayıs 2009 Salı

KÖPEK YIKAMA MAKİNESİ

Sonunda bunu da yapmışlar köpek yıkamak için çamaşır makinesi. Aslında biz elimizle köpeklerimizi yıkarken onları belki de daha çok sıkıyoruzdur. Onlara sorsak belki de bu makineyi tercih ederler. Konuşabilseler "sen yıkama, beni makineye at sahibim her seferinde kulağıma su kaçırıyorsun" diyebilirler bence.




PARİS - Köpeğinizi geziye çıkardınız, dışarıda gördüğü her şeyi kokladı ve onu bu halde eve sokmak istemiyorsunuz. Bir yandan köpek beslemek bir yandan da evi temiz tutmak. Fransız tasarımcı Romain Jarry'nin zekasının ürünü olan "Dog-o-Matic" sizi bu ikilemden kurtaracak. Çünkü bu makinenin içine giren köpek yarım saatte tüm kirlerinden arınmış ve hijyenik hale gelmiş oluyor.
Buluşunu Fransa'dan sonra İngiltere'de de tanıtmak isteyen 31 yaşındaki tasarımcı dizaynına da çok güveniyor. Jarry makinemin çok ilgi göreceğine eminim diyor ve şöyle devam ediyor: "Burada köpek yıkamak sadece bir kaç dakika sürüyor, üstelik hayvanlar da içeride sıkılmış ve korkmuş gibi durmuyor, sadece oturuyor ve temizlenmeyi bekliyorlar. Şu anda uzun süren tek kısmı kuruma safhası."


Küçük köpekler için 25 dolar, orta boy köpekler için 45 dolar olan makinaların fiyatı büyük köpekler için 60 dolar değerinde.
Bu makina ile yarım saatte köpeklerin temizlenebileceğini belirten girişimci, kendi ülkesi Fransa'nın ardından buluşunu İngiltere'de de tanıtmak istiyor.

4 yorum:

  1. hahahah ay süperrr bana lazım işte bundan Benimki sıfır numara york shıre terrier ,at yıka ohh :)

    YanıtlaSil
  2. Yazık günah yaaa,ben çok acıdım şimdi bu makinaya giren köpekciklere..Benim güzek köpeğim Cek çamaşır makinasının yanından bile geçmez,çok korkar..İçine kapatıp yıkandığını düşünsne,ne korkar hayvan..Bence elde yıkama çok daha iyi,seve okşaya,konuşa konuşa yıkarsın..

    YanıtlaSil
  3. Bana biraz acımasızca geldi, benim kedim var ama asla böyle bir yöntemle onu yıkamaya çalışmak istemezdim...

    YanıtlaSil
  4. bana da acımasızca geldi ben onu oraya kapatmaya kıyamam :(

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet