9 Mayıs 2009 Cumartesi

AKSESUARLAR






Fular ve eşarplar yeni sezonda da geçen iki sezonda olduğu gibi en moda aksesuarlardan. İster küçük boydakileri boynunuza, ister uzun olanları saçınıza taç olarak takın. Accessories mağazalarında birbirinden farklı boylarda ve renklerde bulabilirsiniz. Ayrıca bu sezonun en moda aksesuarı saç bandları biliyorsunuz. Accessories mağzasında dün baktımda o kadar çok çeşidi varki. Mischa Barton'da ünlüler dünyasında bu modaya öncülük ediyor. Hafif hippi tarzıyla Mischa çeşit çeşit saç bandları ve taçlarla karşımıza çıkıyor.
İncili, çiçekli, taşlı modellerden hem gece hem de gündüz kullanabileceğiniz en az iki tane seçmekte fayda var.

2 yorum:

  1. Canım,çok hastaydım,bilgisayarın düğmesine bile basamadım kaç gündür..Şimdi yattığım yerden benim mini le girdim,seni ziyarete geldimki nasıl içim açıldı anlatamam..Bloğun insanı çok keyiflendiriyor ve yüzünü güldürüyor..
    Saç bandı modelleri renk renk cıvıl cıvıl çok tatlılar,Mischa Barton da o koca gözleriyle ve hippi tarzıyla harika görünüyor..

    YanıtlaSil
  2. Saç bantlarını kullanmayı ben de çok seviyorum. Saçta değişikliği sevenlere boyatmak ve kestirmek dışında iyi bir alternatif.

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUM BIRAKINIZ,ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER, STİLPERİSİTweet